A www.gourmenza.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!
Üzemeltetői adatok
• Cégnév: Party Cake Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
• Székhely: 2096 Üröm, Kormorán utca 22.
• Adószám: 23489567-2-13
• Cégjegyzékszám: 13-09-169294
• Szerződés nyelve: magyar
• Elérhetőség: ahegyi@albatrosaprty.hu
• Telefon: 06-20/3900878
A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház készételeket forgalmaz. A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők személyesen a GOURMENZA étteremben. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.
Regisztráció
Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztrációhoz a GOURMENZA oldalán regisztráció szükséges. Ügyeljen az adatok pontos megadására.
A megrendelés folyamata
1. Regisztrációt követően, e-mail címmel lehet bejelentkezni a honlapra.
2. Az adott heti étlapnál válassza ki a megrendelni kívánt ételeket.
3. Ezt követően a kosárra kattintva tudja ellenőrizni a rendelés tartalmát. Itt van lehetősége módosítani a rendelését, vagy tovább lépni a fizetéshez.
4. A fizetés bankkártyával történhez. Fizetés után rögzítésre kerül a megrendelés.
5. A rendelésről a rendszer egy QR kóddal automatikus e-mailben tájékoztat.
6. Heti menü rendelésére is van lehetőség. Megelőző ………..-ig adható le előzetes megrendelés.
A megrendelés leadására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség étel vásárlására a Gourmenza Váci úti éttermében, a helyszínen feltűntetett áron. Illetve lehetőség van elvitelre is kérni.
Elállási jog
A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül vissza küldhetem?
Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).
A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!
Tájékoztató a Panaszkezelésről
Kérjük, panaszával, észrevételével forduljon a Gourmenza kollégáihoz, a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A panasz
Panasz a Gourmenza tevékenységével, szolgáltatásával, termékével – vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Gourmenza eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, – nyilvántartási hiba) kifogásolja.
Nem minősül panasznak, ha az ügyfél általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.
A panaszos
Panaszos lehet a Gourmenza szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.
A panasz bejelentésének módjai:
1. Szóbeli panasz; telefonon a (+36) 20 455 8495 telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 14 óráig teheti meg.
2. Elektronikus levélben az info@gourmenza.hu címen.
Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Party Cake Kft. vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.
Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése
A Party Cake Kft. a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.
Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
• Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.)
• vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
• Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu)
• az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz.
A Party Cake Kft. a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
Tájékoztató a biztonságos internetes fizetési megoldásról, mely weboldalunkon működik.
Biztonságos fizetés kártyával
Weboldalunk a SimplePay fizetési rendszer által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújt vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztásával növeljük meg. Rendelési weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a SimplePay rendszer és a vásárló Bankja pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat egy 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetési oldalon. A fizetőoldal adattartalmáról (kártyaszámok, jelszó) weboldalunk nem kap értesítést, azokat csak a Bank éri el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző program beállításainak támogatnia kell az SSL titkosítást. A megfelelő összegű fedezet esetén megrendelt szolgáltatások ellenértéke, vagyis a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján (mely összeg Banktól függően többnyire 1-3 órán belül kerül levonásra a szolgáltatáshoz kapcsolt aktuális zsebből).
A Vásárlás folyamata
1. Ön a weboldalunkon összeállítja, majd a kosárban megtalálhatja rendelését. Fizetés gomb megnyomásával kiválaszthatja a bankkártyás fizetési módot.
2. Ezt követően Ön átkerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait szükséges megadnia.
3. A kártyaadatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót.
4. A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap és e-mailben automatikusan érkezik a visszaigazoló e-mail, tartalmazva a megrendelt ételeket és QR kódot.
Budapest, 2024. Június 24.